13 Ocak 2024 Cumartesi

Ekose Desenli Bej Blazer - Haki Tişört - Bej Pantolon


Uzun bir aradan sonra bloga bir yazı yazayım artık diye düşündüm, oraya buraya baktım ve Hatemoğlu sitesinde gördüğüm ekose desenli bej blazer kombinininde karar kıldım. 


Tam astarlı, çift yırtmaçlı, torba cepli ceket özellikle kahve ve yeşil tonlarıyla uyumlu olur gibi görünüyor. Görsellerdeki renk yanıltıcı değilse siyahla da olur bu. Mesela siyah pantolon ve üst ile ceketle uyumlu bej ayakkabı olabilir. Veya da siyah üst ve ayakkabıyla bej pantolon. Ya da siyah pantolon ve ayakkabıyla bej gömlek. Denemek lazım. 


Markanın sayfasında bisiklet yakalı, kısa kollu haki tişört ve slim fit kesim, 5 cepli bej kanvas pantolon ile giyilmiş. 




İnternetteki görsellerde renkler yanıltıcı olabiliyor. Bu yüzden ne kadar uyumlu olur bu şekilde kestirmek zor ama Hatemoğlu'nda bir de açık haki kanvas pantolon gördüm, onu da eklemek istiyorum. 




Mango'dan bu kombinin altına giyilebilecek 2 spor ayakkabı seçtim. Karma deri bej spor ayakkabı da, karma deri haki spor ayakkabı da yuvarlak uçlu ve bağcıklı. 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder