20 Haziran 2022 Pazartesi

Jamie Redknapp Giyim Tarzı

 

Eski İngiliz milli futbolcu Jamie Frank Redknapp, 1989'da başladığı aktif futbol kariyerini 2005 yılında sonlandırdı. Ancak oyundan tamamen çıkmış değil, bu durum şu anda geçerli mi bilmiyorum ama örneğin geçen Kasım'da Sky Sports programında uzman yorumcu olarak çalışıyordu. Neyse, bizim konumuz Jamie Redknapp kombinleri; giyinmeyi bilen, giydiğini yakıştıran bir adam olarak biliniyor kendisi, ben de baktım, bir şeyler buldum, blogda paylaşayım dedim.

Ben bakarken, basit, sade bir günlük kombini bile iyi taşıyan birini gördüm; bu önemlidir. Giydiği parçalar üstüne iyi oturuyor, vücut biçimine yakışıyor. 

İyi giyinmek için gereken paraya fazlasıyla sahip olan biri diye düşünebilirsiniz ve evet, öyle de.  Ama zevk sahibi olmak veya zevk sahibi insanlardan fikir ve ilham almak diye bir şey de var. Kamyon dolusu paranız olup da iyi giyinmeyi beceremeyebilirsiniz. Üstünüzdekiler kaliteli ve pahalı parçalardır ama fiziki yapınıza uygun olmamaları, birbirlerini iyi tamamlayamamaları işi bozar. 


Jamie takım elbise giymeyi seviyor ve blazer kombinleri de yapıyor. Gardırobunun anahtar parçalarının takım elbiseler ve gömlekler olduğunu söylüyor. Bir röportaj sırasında şöyle demiş: "Dünyanın en iyi takım elbisesi sizde olabilir ama onu uygun bir şekilde tamamlayacak gömlek ve kravata sahip  değilseniz bir çöp poşeti gibi görebilirsiniz."














Aşağıdaki fotoğraflar Skechers için yapılan çekimlerden: 



Jamie Redknapp kombinleri arasındaki gezintimize eski futbolcunun siyahlara bürünmüş birkaç haliyle devam edelim.




Günlük, spor tarz kombinlerine baktığınız zaman gördüğünüz şey parçaların tarz ve renk olarak uyumu ve kıyafetlerin adamın üstüne güzel oturmuş olması..Bunlar fazlasıyla yeterli zaten. Aynı detaylara dikkat ederek, bütçenize uygun parçalarla yapabileceğiniz bir şey.








Gözlerim yoruldu. Kalan son 1 - 2 fotoyu da ekleyip yayınlayayım, bitsin bu iş. Ziyaretiniz için teşekkür ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder