9 Kasım 2019 Cumartesi

Kareli Lacivert Takım Elbise - Kırçıllı Mavi Palto Şıklığı



Mango ne güzel erkek palto modelleri çıkarmış öyle, siteden çıkamıyorum; onu da yazayım - bunu da yazayım diye dönüp duruyorum içinde. Azönce pantolon ceket kombinleri temalı bloguma ekledim bir tane, sonra güzel bir kareli lacivert takım elbise - kırçıllı mavi palto kombini gördüm; onu da buraya yazayım dedim.




















Kırçıllı karma yün kumaştan dikilmiş olan palto rengiyle ve dokusuyla çok hoşuma gitti. Üç düğmeyle kapanıyor, iki kapaklı cebi var, astarlı ve arkadan yırtmaçlı.


Paltonun içindeki ekose desenli lacivert takım elbise beyaz gömlek, renkli nokta desenli koyu mavi ipek pamuklu kravat ve kahverengi ayakkabılarla tamamlanmış. Böylece ortaya güzel bir klasik erkek kombini çıkmış. Bunların üstüne palto giyilip paltonun kravatla uyumu da gözler önüne serilince görünüm bambaşka, daha etkileyici bir hal almış. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder