23 Kasım 2019 Cumartesi

Kahverengi Takım Elbise İçin Gömlek ve Kravat Fikirleri


Birden esti aklıma kahverengi takım elbise için gömlek ve kravat fikirleri hakkında yazmak, hemen de seçimler yapmaya başladım.




















Kahverengi ile uyan renkler konusunda küçük bir araştırma yaptığınızda karşınıza krem, bej, sarı, turuncu, turkuaz rengi ve açık mavi çıkıyor. Kahverengi - yeşil uyumu diye bir şey de var bu arada. Yeşilin tonunu ve takacaksanız kravatı doğru ayarlarsanız kahverengi takım elbise ile yeşil gömlek gayet güzel olabilir.

Ben birkaç yeşil gömlek - desenli yeşil kravat denemesi yaptım ama hiçbirini çok beğenmedim. Beymen'deki şal desenli yeşil ipek kravat çok hoşuma gitti mesela ama onu H & M'deki regular kesim yeşil Oxford gömlek ile bir araya getirdiğim zaman, renkler uyumlu görünmekle beraber. ikisi birbirlerini boğdular gibi geldi.


Aynı kravatı Koton'daki bej rengi gömlek ile bir arada kullandığınız zaman ortaya güzel bir kontrast çıkıyor, kravat kendini daha çok gösteriyor. 




Kahverengi takımla yeşil gömlek giydiğiniz zaman nasıl bir kravat takmak lazım peki? En iyi seçim kahve - bej tonlarındaki kravatlar olur sanırım. Aşağıdaki açık yeşil gömlek koyu kahverengi bir takım elbiseyi aydınlatır be koyu kahverengi kravat da hem gömlekle güzel bir kontrast yapar, hem de takıma uyum sağlar. Araya bir de geometrik desenli bej cep mendili ekledim, çok hoş göründü gözüme çünkü.Mendil Beymen'den. Floral desenli pas rengi kravat Macy'sden. Düz kahverengi kravat da Nordstrom'dan. 


Programıma Mango'dan seçtiğim krem rengi gömlek ve Beymen'de gördüğüm şal desenli kahverengi ipek kravat ile devam ediyorum.


Kahverengi takım elbise ile mavi gömlek giydiğiniz zaman düz kahverengi, gömlekle kontrast yaratacak tonda düz mavi, mavili kahverengili desenli, mavi tonlarında veya kahverengi tonlarında desenli kravat takabilirsiniz. Kravatın gömlekle, takımla yakışmasına dikkat ettikten sonra hepsi de olur.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder