17 Ocak 2021 Pazar

Mont - Yelek Modelleri ve Spor Tarz Kombinler (Massimo Dutti 2021)


 "Bugün blog için ne yapsam?" diye sağa sola bakınırken Massimo Dutti sayfalarında mont ve yelek modelleri ile yapılmış spor tarz kombinler gördüm ve bazılarını seçip bir yazı yazmaya karar verdim.
























İlk olarak dik yakalı, fermuar kapamalı, bir yanı gri, diğer yanı khaki renkli bir çift taraflı süet yelek kombini geliyor. Yeleğin önde 2 adet fermuarlı cebi var. 




Aşağıda gördüğünüz lacivert süet yelek kontrast parçalı. Ön kısmı keçi derisinden üretilmiş, sırtında ise açık gri renkli pamuklu kumaş kullanılmış. 




Sırada dik yakalı ve fermuarlı bir gri kadife yelek var, bedenime göresini bulsam erkek şeysi demeden alırım, kadife kumaşı seviyorum ben. 





Programıma fermuar kapamalı, astarı dolgulu, dik yakalı bir kahverengi deri şişme mont ile devam ediyorum. 




Şimdi de fermuarlı, 2 yan cepli, elastik manşetli bir kontrast triko detaylı kahverengi süet ceket geliyor. 






Aşağıda gördüğünüz kürk kapüşonlu kırçıllı gri şişme mont rüzgar geçirmez özellikli. Ben olsam beyaz spor ayakkabı giymem bu kıyafetle, arz ederim.




Şimdi ne gelsin; manşetleri ve etekleri lastikli, fermuar kapamalı, 2 yan cepli bir çıkarılabilir kürk yakalı kahverengi deri mont gelsin. 



Son parçamız olan ayarlanabilir kapüşonlu siyah kapitone şişme mont dik yakalı, çift yönlü fermuarlı ve 2 tane fermuarlı cebi var. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder