1 Aralık 2019 Pazar

Erkek Kot Pantolon Kombinleri (Mango 2019 - 2020)


Bu erkek kot pantolon kombinleri konusuna nereden daldım gerçekten hatırlamıyorum. Aslında niyetim başka bir yazı yazmaktı. Onun için görsel bakınırken birkaç güzel fotoğraf gördüm ve fikir değiştirip bunu yazmaya karar verdim. Neyse, kısmet böyleymiş.




















Fikrimi asıl değiştiren şey aşağıda gördüğünüz fotoğrafla bir kere daha karşılaşmaktı. Bu kombini beğenmiştim, bir ara konu yapayım demiştim, sonra unuttum. Şimdi tekrar karşılaşınca bu sefer halledeyim istedim.



Bunda da arkadaşın üstündeki gömlek - ceket tarzı üstü bulamamak sinir etti beni, onun linkini vermek istemiştim. Ona benzer bir bej gömlek ceket buldum ama tam aynı değil, bunun düğmeleri açık renkli. Fakat bunun dışında, renk tonları farklı ama model olarak neredeyse aynılar. Fakat üstteki fotoğraftaki renk olarak kombini daha güzel tamamlıyor.


O konuda yapabileceğimi yaptığıma göre şimdi Mango'dan seçtiğim diğer erkek jean pantolon kombinleri ile devam edeyim programıma. 























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder