22 Ekim 2018 Pazartesi

Baskılı Kırmızı Tişört - Jean Pantolon - Lacivert Spor Ayakkabı


Bir Serhad Bostan kombini. Kendisi ünlü biri değil ama gencecik adam daha, yarın ne olacağı belli olmaz, bu yüzden 40 yılın başı karşılaştığımız zaman yatırım olarak sıcak davranıyorum. Güler yüzlü ve saygılı bir gençtir, eğitim hayatı da gayet iyi gidiyor. 


 Günlük, sade, spor bir kot pantolon kombini bu; siz de rahatça uygulayabilirsiniz. Bunun için güzel bir kırmızı erkek tişört bulmak lazım. Çok yere baktım ama karşıma sıra sıra kırmızı renkte, baskılı tişörtler çıkmadı öyle. Gördüğüm birkaç alternatifi takdim edeyim hemen. Aşağıdaki tişört Koton'da 13 TL. Koton erkek tişört modelleri için şuraya tıkayabilirsiniz.


Bu çizgili kırmızı tişört hoşuma gitti benim. Sizinki de baskılı değil çizgili oluversin, gerçekten güzel bir parça. Fiyatı 60 TL. H&M erkek tişört modellerini yerinde görmek isteyenleri şöyle alayım. 


Bu da Beymen'den. Fiyatı 669 TL. Beymen erkek tişört modellerini şuradan görebilirsiniz. 


Lacivert spor ayakkabı meselesine gelince...Koton'da şöyle bir model var, fiyatı 50 TL. Koton erkek spor ayakkabı modelleri için buraya tıklayabilirsiniz. 


Bu ayakkabılar da güzel. Mavi'de 140 liraya satılıyor. Mavi Jeans erkek ayakkabı modelleri için şuraya tıklayabilirsiniz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder